سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر تیم تراکتورسازی تبریز؛

تمرینات تیم تراکتورسازی از هفته آینده آغاز می‌شود

مدیر تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در تلاش هستیم تمرینات تیم تراکتورسازی را از هفته آینده آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ مهاجری مدیر تیم تراکتورسازی تبریز گفت: در تلاش هستیم حداکثر تا ۲۵ خرداد تمرینات تیم تراکتورسازی را آغاز کنیم و امیدواریم تا شروع تمرینات تیم سرمربی تیم مشخص شود.

وی گفت: اگر پروسه انتخاب مربی تا شروع تمرینات به طول بکشد با ۱۷ الی ۱۸ بازیکن استارت خواهیم زد و کار‌های مقدماتی را آغاز و شرایط برای کار سرمربی تیم را فراهم خواهیم کرد.

مهاجری افزود: تا شروع لیگ برتر تقریباً ۴۵ روز فرصت داریم و تلاش خواهیم تیمی مدعی در لیگ برتر را فراهم کرده و بتوانیم رضایت هواداران این تیم را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تا به امروز بازیکنان خوبی را جذب کردیم، اما فراموش نکنید بازیکنان خوب با باشگاه خود قرارداد داشته و تیم‌هایشان آن‌ها را از دست نمی‌دهند و نمی‌توان آن‌ها را جذب کرد و تنها می‌توان با بازیکنان آزاد مذاکره کرد، با این وجود تلاش می‌کنیم شرایط جذب بازیکنان خوب و مطرح را در تیم تراکتورسازی فراهم کنیم.

مدیر تیم تراکتورسازی تبریز یادآور شد: همانطور که آقای زنوزی مالک تیم تراکتورسازی هم گفتند مالکان اصلی این تیم هوادارانش بوده و تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز، ملوان انزلی، نساجی قائم‌شهر، ابو‌مسلم مشهد، نفت آبادان، استقلال خوزستان، سپاهان اصفهان و برق شیراز با هواداران‌شان شناخته می‌شوند.

وی افزود: نهایت تلاش آقای زنوزی کسب رضایت هواداران تیم تراکتورسازی بوده و تلاش می‌کنیم تیمی در حد نام و اعتبار تراکتورسازی بسته و در لیگ برتر فوتبال کشور از مدعیان قهرمانی باشیم.

مهاجری در مورد تجربه‌اش در تیم خصوصی گفت: من قبلاً هم در تیم سیاه‌جامگان و هم پدیده تجربه کار در بخش خصوصی را داشته و تیم سیاه‌جامگان را با بازیکنان جوان از لیگ دسته ۲ تا لیگ برتر رساندم.

وی گفت: ان‌شاءالله بعد از آماده کردن تیم تراکتورسازی و شروع تمرینات تیم، کارم را در رده پایه تراکتورسازی آغاز می‌کنم، در تبریز بازیکنان خوبی وجود دارد که باید شناسایی شوند و به دنبال بومی‌سازی و تو‌جه بیشتر به بازیکنان جوان در رده پایه بوده تا بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم تراکتورسازی فراهم کنیم.

سرمربی سابق تیم پدیده مشهد گفت: زمانی بود که تبریز چندین بازیکن در تیم ملی داشت، اما امروز در تیم ملی ایران هیچ بازیکن تبریزی وجود نداشته و این در حالی است که فوتبال تبریز از لحاظ بازیکن جوان غنی بوده و باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار گیرند. 

انتهای پیام/ش

مالکان اصلی تیم تراکتورسازی هوادارانش است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.