سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر خارجه سنگاپور به پیونگ‌یانگ سفر می‌کند

در حالی که مقدمات برگزاری نشست سران آمریکا و کره شمالی فراهم می‌شود، وزیر خارجه سنگاپور روز پنجشنبه به کره شمالی سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیر خارجه سنگاپور روز پنجشنبه سفری دو روزه را به پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، آغاز خواهد کرد. سفر وی در حالی انجام می‌شود که فراهم کردن مقدمات برپایی نشست مشترک میان سران آمریکا و کره شمالی با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

وزارت خارجه سنگاپور در بیانیه‌ای اعلام کرد ویویان بالاکریشنان، وزیر خارجه سنگاپور، به دعوت همتای خود در کره شمالی، سفر رسمی‌اش را به پیونگ یانگ آغاز خواهد کرد.

وی که به همراه مقامات وزارت خارجه سنگاپور وارد پیونگ یانگ خواهد شد، با کیم یونگ نام، رئیس جمهور کره شمالی نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

با این حال، در این بیانیه جزئیاتی درباره دلیل این سفر بیان نشده است.

در روزهای اخیر، انجام مقدمات برای نشست 12 ژوئن میان رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی سرعت گرفته است. کاخ سفید روز سه‌شنبه اعلام کرد این نشست در جزیره تفریحی سنتوزا برگزار خواهد شد.

سران دو کشور در هتل کاپلا واقع در این جزیره با یکدیگر دیدار خواهند کرد. دلیل انتخاب این محل، امنیت و فاصله بیشتر آن از مراکز پرجمعیت بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کره شمالی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.