سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

«همه می آییم»/ دالوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

حضور فعال پرستاران در راهپیمایی روز قدس/ برپایی پایگاه‌های سلامت در مسیرهای راهپیمایی

رئیس سازمان نظام پرستاری از برپایی پایگاه‌های سلامت در مسیر‌های راهپیمایی روز قدس خبر داد.

 اصغر دالوند رئیس سازمان نظام پرستاری کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: جامعه پرستاری کشور همراه و همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس، حضوری فعال دارد و راهپیمایی این روز را نشانه حمایت از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین می‌داند.

وی افزود: مردم با حضور پر رنگ خود در راهپیمایی مانند سال‌های گذشته جنایات دشمنان را به جهانیان ثابت می‌کنند و پرستاران نیز همگام با مردم در این راهپیمایی شرکت می‌کنند تا مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جامعه جهانی پرستاران برسانند.

وی ادامه داد: پرستاران با برپایی پایگاه‌های سلامت در مسیرهای راهپیمایی، میدان‌های اصلی و در اطراف دانشگاه تهران اقدام به چکاپ‌ مردم روزه‌دار و راهپیمایان عزیز می‌کنند.

حضور داوطلبانه پرستاران ایرانی در قدس شریف

رئیس سازمان نظام پرستاری کشور عنوان کرد: جامعه پرستاری در صورت موافقت مسئولان ذیربط حاضر است به صورت داوطلبانه در سرزمین‌های قدس کمک‌های انسان‌دوستانه و خدمات پزشکی را داشته باشد.

دالوند گفت: اگر ضرورت ایجاب کند زمینه اعزام داوطلبانه پرستاران به سرزمین قدس شریف را فراهم می‌کنیم اما برای انجام این کار نیازمند مجوزهای لازم از سوی سازمان‌های مربوطه هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.