سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش جالب توجه چکیتانو پس از پیروزی مقابل تنیسور شماره یک سابق جهان

مارکو چکیناتو موفق شد تنیسور شماره یک سابق جهان را در مرحله یک چهارم پایانی مسابقات تنیس آزاد فرانسه شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، «مارکو چکیناتو» که موفق شد در مرحله یک چهارم پایانی تنیس آزاد فرانسه نواک جوکوویچ تنیسور مشهور صربستانی را با شکست سه بر یک مواجه کند، در مصاحبه‌ی پس از بازی، گفت: بسیار خوشحال هستم. وقتی اولین مسابقه‌‌ام در گرند اسلم را بردم، احساس خوبی داشتم و حالا مسابقه به مسابقه احساس می‌کنم که می‌توانم در مرحله‌ی بعد نیز پیروز شوم.

** جوکوویچ، دارنده ۱۲ عنوان گرند اسلم در مورد بازی بیان کرد: از ابتدای بازی کار سختی داشتم. حیف که نتوانستم از شانس‌ها و فرصت‌هایی که در ست چهارم برای بریک کردن داشتم استفاده کنم. اما بازگشت او به بازی قابل تحسین است.

شماره یک سابق جهان ادامه داد: هر شکست در مسابقات گرند اسلم دشوار است، مخصوصا شکستی که حاصل ماه‌ها تلاش و پیشرفت باشد. فکر می‌کردم شانس بسیار خوبی داشتم که حداقل یک گام بیشتر به جلو بروم، اما اینطور نشد.

تنیسور مشهور صربستانی افزود: بله ناراحت‌کننده است، اما این بزرگ‌ترین شکست دوران ورزشی‌ام نیست. در آغوش کشیدن حریفم و تبریک گفتن به او پس از باخت هرگز برایم سخت نبوده است. او مستحق برد بود. از طرف دیگر ترک زمین به عنوان بازنده اصلا آسان نیست.

جوکوویچ در دیدار روز گذشته از ناحیه‌ی پا و گردن احساس ناراحتی می‌کرد. زمانی که از او در این مورد سوال شد، پاسخ داد: مواردی وجود داشت اما چیز مهمی نبود. نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم.

او همچنین در مورد شرکت در فصل چمن نیز اظهار تردید کرد: نمی‌دانم چه ‌کار می‌خواهم بکنم. نمی‌توانم به شما جواب دهم.

تنیس‌باز صرب در مورد ادامه‌ی کار پس از این شکست گفت: نمی‌دانم. در حال حاضر به تنیس فکر نمی‌کنم.

گفتنی است جوکوویچ شب گذشته با انتخاب خود در اتاق کوچک‌تری برای مصاحبه مطبوعاتی حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران به صورت کوتاه پاسخ داد که این موضوع در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشت.

بیشتر بخوانید:

شگفتی در «رولان گاروس» / حذف جوکوویچ به دست یک ایتالیایی

انصراف ماری از حضور در رقابت‌های ۲۵۰ امتیازی هلند

صعود نادال به یک چهارم پایانی تنیس رولان گاروس /کناره گیری ویلیامز از مسابقات به دلیل مصدومیت

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.