سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان آرایشگاه زنانه شهر بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری باند سرقت به عنف آرایشگاه زنانه بجنورد، در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد سرهنگ حسین بدری گفت: شامگاه روز دوشنبه افرادی از یک آرایشگاه زنانه در خیابان طالقانی بجنورد، با تهدید سلاح سرد، طلا و جوهرات و تلفن همراه را به سرقت برده بودند.

وی با اشاره به حساسیت این پرونده، اظهار داشت: بلافاصله ماموران انتظامی در محل حاضر شدند و تحقیقات خود را شروع کردند.

سرهنگ بدری تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده به پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد و ماموران آگاهی تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کردند.

جانشین انتظامی استان افزود: کارآگاهان پلیس استان با اقدامات پلیسی، اطلاعاتی و فنی و با همکاری دادستان مرکز استان موفق به شناسایی ۳ نفر از سارقان آرایشگاه زنانه شدند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، شب گذشته ماموران موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل نمایند.

وی با اشاره به دستگیری سارقان و کشف آلات و ادوات جرم از قبیل: چاقو و افشانه از متهمان، خاطرنشان کرد: سه دستگاه گوشی تلفن همراه، مقداری طلا و جواهرات و ساعت وسایر اموال به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال از سارقان کشف و تحویل مال باختگان شد.
انتهای پیام /ف

دستگیری سه سارق در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.