سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکنون ۲۹ هزار خانوار زلزله زده کمک بلاعوض ۲ میلیون تومانی دریافت کرده اند

 استاندار کرمانشاه گفت: مرد ۶۴ میلیارد تومان از طریق هلال احمر به زلزله زدگان کمک کردند.  

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز ۴ شنبه در نشست بررسی مشکلات و ساماندهی کمک های صورت گرفته توسط هلال احمر به زلزله زدگان که با حضور فرمانداران مناطق زلزله زده، مدیران هلال احمر و بنیاد مسکن انجام گرفت گفت: خوشبختانه با همه تبلیغاتی که توسط برخی کانال ها و شبکه های معاند نظام در زمینه عدم پرداخت کمک ها به مردم زلزله زدگان به مجموعه های دولتی صورت گرفت،  مردم اعتماد خوبی به هلال احمر داشتند و ۶۴ میلیارد تومان از طریق این مجموعه به زلزله زدگان کمک کردند.
 
وی افزود:  از منبع این کمک های مردمی، یک مبلغ ۲ میلیون تومانی و یک مبلغ ۳۰۰ هزار تومانی کمک بلاعوض از طریق هلال احمر  به حساب ۲۹ هزار و ۳۵۴ هزار خانوار  از زلزله زدگان واریز گردیده است.
 
وی ادامه داد: با توجه به حجم گسترده خانوارهای آسیب دیده، تعداد خانوارهای باقی مانده احتمالی نیز طی روزهای آینده با کمک هلال احمر، بنیاد مسکن و فرمانداری ها جمع بندی شده و لیست این افراد به هلال احمر ارایه می شود.
 
استاندار کرمانشاه گفت:  مدیریت ارشد استان از ابتدای وقوع زلزله تاکنون با دقت و حساسیت موضوعات و مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داده و برای حل آن ها تصمیم گیری های مناسب کرده است.
 
وی ادامه داد: استفاده از فضای پارک ها و تفریح گاه ها در شهرهای زلزله زده حق طبیعی مردم آسیب دیده است و برخی گروه های مردم نهاد و غیره که کانکس های خود را در این فضاها مستقر کرده اند باید هرچه سریعتر با همکاری فرمانداری ها، آن ها را به مکان های دیگری جابجا کنند.

 

انتهای  پیام/ز


 
 استفاده از فضای پارک ها و تفریح گاه ها در شهرهای زلزله زده حق طبیعی مردم آسیب دیده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.