سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد مهدی عسگرپور:

حتما نباید سریال های مناسبتی، ماهیت آن ماه را به تصویر بکشد

سریال هایی که در ماه مبارک رمضان تولید می شود حتما نباید افطاری و سحری داشته باشد بلکه اگراشاره به ویژگی های این ماه که معنویات و اخلاقیات در زندگی هایمان است یعنی راهمان را درست رفتیم.

محمد مهدی عسگرپور در گفت و گو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص «رهایم نکن»گفت: «رهایم نکن» هم همچون دیگر سریال های من به موضوعات و معضلات جامعه و خانواده می پردازد و داستان زندگی را روایت می کند که به دلیل پنهانکاری سرنوشت دیگر خواهر برادر ها به گونه دیگری رقم خورده و این عذاب وجدان گره اش جز به دست آذر باز نمی شود، این سریال حال و هوای ماه مبارک رمضان را به مخاطبان منتقل نمی کند اما قصه ای که روایت می کند جزیی از اخلاقیات دین است و این ماه بستری برای ادای دین هایی که به گردنمان است و به نظر برای ساخت سریال های مناسبتی حتما نباید به ماهیت آن ماه اشاره شود بلکه همان تنگر برای پیدا کردن مسیر مناسب از همه چیز با ارزش تر است که من تلاشم در ساخت این سریال همین بوده که امیدوارم موفق بوده باشم.

وی در ادامه به ماه مبارک رمضان اشاره و بیان کرد: ظرف ماه مبارک رمضان ظرف ویژه ای است و به دلیل ماهیتی که دارد موضوعاتی با مخاطبان ارتباط برقرار می کند که به نوعی جنبه معنوی داشته باشد و ما هم سعی در به تصویر کشیدن داستانی داشتیم که از دل مردم بر آمده باشد تا براشان باور پذیر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ماهیت سریال های شما شبیه به هم است؟ بیان کرد:موضوعات اجتماعی و خانوادگی طوری به هم پیوند خورده که نمی توان آن ها را از هم تفکیک کرد و هر داستانی که در شبانه روز با آن در جامعه رو به رو می شویم به نوعی برگرفته از زندگی هایی اطرافیانمان است و من تلاش کردم تا آن را به گونه ای ملموس به تصویر بکشم تا علاوه بر بیان آن، قدری تامل و چاره اندیشی را به مخاطبانم هدیه دهم، و این مدل پرداخت ها منجر به شباهت سریال هایم می شود.

عسگرپور درخصوص علت تغییر اسم سریال از «دستت را به من بده» به «رهایم نکن» خاطرنشان کرد:تغییر اسم سریال تنها به دلیل راحت بیان شدن و به نوعی چرخیدن راحت اسم در بیان آن بود که تصمیم گرفتیم اسم سریال را «رهایم نکن» بگذاریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.