سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدعلی الحوثی: آمریکا و عربستان مسئول ایجاد اوضاع دشوار معیشتی در یمن هستند

محمد علی الحوثی رئیس شورای عالی انقلاب یمن اعلام کرد، آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات مسئول ایجاد اوضاع دشوار معیشتی در یمن هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، محمد علی الحوثی رئیس شورای عالی انقلاب یمن در گفتگوی اختصاصی با این شبکه گفت، آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات مسئول ایجاد اوضاع دشوار معیشتی در یمن هستند.

محمد علی الحوثی افزود: «نمی‌توان به این شخص بی پروا و سبک سر (اشاره به شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد سعودی) که در رأس حکومت سعودی قرار گرفته است اعتماد و اطمینان داشت.»

رئیس شورای عالی انقلاب یمن در ادامه گفتگوی اختصاصی با این شبکه گفت: «از ورود تمام شبکه‌های تلویزیونی به منطقه ساحل غربی برای اطلاع از اوضاع میدانی استقبال می‌کنیم. بندر الحدیده یک بندر نظامی نیست و انبار‌های سازمان ملل در این بندر وجود دارد.»

الحوثی افزود: «ما در جبهه ساحل غربی یمن با ناو‌های جنگی آمریکا و اسرائیل در حال مبارزه هستیم. ما معتقدیم جنگنده‌های اسرائیلی در نبرد‌های ساحل غربی مشارکت دارند. ائتلاف متجاوز سعودی پیروزی‌های واقعی را در هیچ جبهه‌ای کسب نکرده است بلکه ما عقب نشینی خود را از برخی از جبهه‌ها اعلام کرده ایم.»

انتهای پیام/

آمریکا، انگلیس، عربستان و امارات مسئول اوضاع دشوار معیشتی در یمن هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.