سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بیرجند

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شب گذشته در حسنیه جماران بیرجند برگزار شد.

به گزارش ،گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مردم قدرشناس و ولایتمدار خراسان جنوبی در سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، در اجتماع باشکوه و پرشور در حسینه جماران بیرجند، با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی میثاقی دوباره بستند.
 
 حجت الاسلام قوامی امام جمعه پردیسان قم در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت:امام خمینی (ره)  قطب نمای ملت ایران و ملتهای آزادی خواه جهان است.
 
وی افزود :امام راحل با هدایت انقلاب اسلامی به ملت ایران عزت و سربلندی بخشید و به ما آموخت تنها راه عزت، ایستادگی و مقاومت است. 

حجت الاسلام قوامی با بیان اینکه پس ار ارتحال امام خمینی (ره) عده ای نگران بودند که چه کسی جانشین ایشان می شودافزود:  امام زمان با پشتیبانی از ملت ایران، بهترین فرد را برای ادامه مسیر انقلاب انتخاب کردند.

امام جمعه پردیسان قم افزود:ایران اسلامی امروز با رهبری داهیانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب یکی از قدرتهای بزرگ جهانی است که در سایه آن احساس عزت و امنیت می کنیم.


صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند هم در این مراسم با اشاره به برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان در نیمه دوم مهرماه امسال، گفت:برنامه های مختلفی برای برگزاری باشکوه این کنگره تدارک دیده شده است که نیازمند مشارکت مردم مسئولان هستیم.


وی افزود: در ناحیه بیرجند، بخش نمایشگاه از حراء تا حرم به عهده ما قرار گرفته است که در این نمایشگاه تاریخ اسلام ار بعثت پیامبر (ص) تا به امروز به تصویر کشیده می شود.


صادق احمدی همچنین گفت:صحنه های مهم تاریخ اسلام و انقلاب در این نمایشگاه بازسازی می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه شهدا با نثار خون خود به امام خمینی (ره) اقتدا کردند گفت: این شهدا بودند که با جانفشانی و فداکاری، عظمت و افتدار را برای ما به ارمغان آوردند.


وی ادامه داد : اگر می بینیم دفاع مقدس ماندگار شده است، نتیجه حضور ملت ایران در صحنه های نبرد بود که این حماسه بزرگ را رقم زدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.