سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژگی مهم امام خمینی، ایستادگی در برابر استکبار بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: ایستادگی در برابر استکبار، ویژگی مهم امام خمینی (ره) بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز به مناسبت ۱۴ خرداد بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: امام راحل (ره) شخصیتی جامع در عصر حاضر و اسطوره یک انقلابی مسلمان است.

وی، ایستادگی در برابر استکبار را ویژگی مهم امام خمینی (ره) بیان کرد و افزود: ایشان با تکیه بر قدرت الهی و وحدت و انسجام مردم، انقلابی عظیم ایجاد و اسلام ناب و ارزش‌های اسلامی را احیا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مکتب امام خمینی (ره) دارای بُعد معنویت و عقلانیت است که بُعد معنویت شامل ارتباط با خدا، سلوک معنوی، خشوع و ذکر، و باور به کمک الهی بود.

سرافراز گفت: در بُعد عقلانیت هم امام (ره) همواره با خرد، تدبیر و محاسبات، امور مربوط را پیگیری و به سرانجام می‌رساندند.

وی همچنین اخلاص در گفتار و عمل، تواضع، توکل به خداوند، قاطعیت و سازش ناپذیری با استکبار جهانی، شجاعت بی نظیر، توجه ویژه به مظلومین و ستمدیدگان جهان به ویژه امت اسلام و از جمله مردم فلسطین، و ساده زیستی را از مهمترین ویژگی‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد.

سرافراز با تأکید بر ضرورت ادامه راه و آرمان‌های امام خمینی (ره) افزود: التزام به ارزش‌های اسلامی، تکیه بر قدرت مردم، ایستادگی در برابر قدرت‌های استکباری، و حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه از مهم‌ترین ضرورت‌های جهان اسلام در این برهه از زمان است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس گفت: این روز با توجه به دشمن شناسی امام خمینی (ره) و در راستای حمایت بی قید و شرط از مسلمانان و مظلومان جهان و مقابله با ظلم و استکبار، به ثبت رسید و ماندگار شد.

انتهای پیام/ف

روز جهانی قدس ثمره دشمن شناسی امام خمینی

برچسب ها: امام خمینی ، ارتحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.