سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعای شاباک در خصوص دستگیری افرادی که قصد ترور نتانیاهو را داشتند

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی اسرائیل (شاباک) از دستگیری افرادی خبر داد که قصد ترور سران رژیم صهیونیستی را داشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) در اطلاعیه‌ای ادعا کرد گروهی از افرادی که قصد ترور بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را داشتند، دستگیر کرده است.

در اطلاعیه شاباک ادعا شده است: «در هفته‌های اخیر یک گروه تروریستی که قصد حمله به سران اسرائیل را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند. بر اساس تحقیقات انجام شده در خصوص دستوراتی که از خارج دریافت شده بود، اعضای این گروه قصد داشتند حملاتی را علیه تعدادی از سران اسرائیل از جمله چند مقام ارشد (این رژیم) که بنیامین نتانیاهو و نیر بارکات شهردار اورشلیم (قدس اشغالی) نیز در بین آنها بودند، انجام دهند.»

شاباک اعلام کرد یک جوان 30 ساله به نام «محمد جمال رشده»، از اردوگاه پناهندگان شافات، با کارت شناسایی اسرائیلی به دنبال جمع‌آوری اطلاعات در خصوص اهداف مورد نظر بوده است. ساختمان کنسولگری آمریکا و هیئتی از نمایندگان کانادا نیز در فهرست اهداف این گروه قرار داشتند.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اروپایی خود به سر می‌برد و پس از دیدار با صدراعظم آلمان، روز سه‌شنبه (امروز) با رئیس جمهور فرانسه گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.