سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه؛

۱۵ خرداد آغاز قیام مستضعان علیه مستکبران و زورمندان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت:امام خمینی(ره) رهبر مردمی بود که آرزو داشتند در زمره یاران حسین(ع) باشند/ ۱۵ خرداد آغاز قیام مستضعان علیه مستکبران و زورمندان بود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ کریم علی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با اشاره به ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: وقتی به حوادث ۱۵ خرداد تا پیروزی و حتی دوران انقلاب اسلامی توجه می کنیم به این یقین می رسیم که گویی یکی از شخصیت های بزرگ صدر اسلام با معجزه ای به دنیا بازگشته تا پس از پیروزی امویان و به خون غلتیدن شهیدان اهل بیت، سپاه علی (ع) را رهبری کند.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) رهبریه مردمی را به دوش کشیده بود که سال ها آرزو داشتند در زمره یاران حسین باشند و به ناگاه در صحنه ای قرار گرفتند که گویی حسین(ع) و کربلا را می دیدند.

سرهنگ علی نژاد یاد آور شد: امام گویی از صدر اسلام وارد میدان شده بود و در زمان حال زندگی می کرد اما بیانگر آینده ای بود که قرن ها امت اسلامی انتظار آن را می کشید.

فرمانده سپاه ارومیه افزود: قیام خونین ۱۵ خرداد و پیروزی انقلاب اسلامی شروع پیروزی هایی است که تمام ابر قدرت ها را به ذلت خواهد کشید و به فرموده امام خمینی(ره) تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

وی در پایان ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی(ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد افزود: قیام مستضعفان و مظلومان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده است و وعده خداوند نزدیک و نزدیک تر می شود.

انتهای پیام/ح

صحبت های فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه

 

 

برچسب ها: سپاه ، امام خمینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.