سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت آشنایی با اندیشه‌ها و شخصیت امام خمینی (ره)

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید مردم و به ویژه جوانان را بیشتر با اندیشه‌ها و شخصیت امام خمینی (ره) آشنا کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سردار یدالله جوانی عصر روز گذشته دوشنبه ۱۴ خرداد ۹۷ در ویژه برنامه گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با عنوان «امام علی (ع) در اندیشه و سیره امام خمینی (ره)» در مصلای شهرکرد، با اشاره به همزمان شدن سالروز شهادت امام علی (علیه السلام) و ایام ارتحال امام خمینی (ره) افزود: امام خمینی (ره) با روحیه ولایت پذیری و اقتدا به امیرمؤمنان (ع) انقلاب اسلامی را بنا نهاد.

وی با بیان اینکه دشمنان در سال‌های انقلاب به دنبال تحریف اندیشه‌های امام خمینی (ره) بودند اضافه کرد: باید مردم و به ویژه جوانان را هر چه بیشتر با اندیشه‌ها و شخصیت ایشان آشنا کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر پیروی از مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تبعیت از ولایت فقیه، ادامه داد: امام خمینی (ره) صاحب ولایتی از جنس ولایت ائمه (ع) بودند و با همین ولایت توانستند دل‌های مردم را به سمت خود جذب و انقلاب اسلامی را بنیان گذاری کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) همچون امام علی (ع) خود را برای اسلام و انقلاب وقف کرد، گفت: امام راحل با ظلم ستیزی، شجاعت، حمایت از مظلومان و دفاع از ارزش‌های اسلامی ولایت پذیری خود را اثبات کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) با بنا نهادن انقلاب اسلامی، اسلام واقعی را زنده کرد، با شجاعت تمام در مقابل تمام مستکبرین، زورگویان و جهان کفر ایستاد و نفس تازه‌ای در کالبد اسلام دمید.

جوانی با تأکید بر پیروی از ولایت فقیه برای ادامه راه امام خمینی (ره) اضافه کرد: امنیت و عزت کشور مرهون رهبری و مقاومت‌های امام راحل بود و اکنون نیز تنها راه رسیدن به کمال و افتخار ملی، پیروی از ولایت فقیه است.

اقامه نماز مغرب و عشا و صرف افطار پنج هزار نفری از دیگر بخش های این ویژه‎برنامه بود.

انتهای پیام/ن

گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در شهرکرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.