سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیپور: مژگان دختری حساس و مبتکر است

علیپور با اشاره به ایفای نقش در سریال «بچه مهندس» گفت: مژگان با همان سن و سال کمی که دارد، همیشه درپی یادگیری مطالب جدید و دوست خوب جواد است.

نیوشا علیپور بازیگر نقش مژگان در مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سریال «بچه مهندس» را خیلی دوست دارم، چون خیلی دوست‌های خوبی پیدا کردم و با آنها همبازی هستم. البته در کنار بچه ها بازی‌ها و شیطنت‌های زیادی می‌کنیم، با جواد دور از چشم خانم مدیر نقشه می‌کشیم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم که این موقعیت‌ها برای ما خیلی دوست داشتنی و شیرین است. نقش من مژگان یا همان «مو مو» است که بچه های پرورشگاه صدایم می کنند. درواقع مژگان دختری حساس و مبتکر است، که با وجود اینکه سن کمی دارد، همیشه در پی یادگیری مطالب جدید است و در حال کتاب خواندن است.
 
وی با اشاره به همبازی شدن با یونا تدین (بازیگر نقش جواد جوادی) ادامه داد: البته در قصه می بینیم که جواد همیشه مراقب است که برای من اتفاقی رخ ندهد و همیشه حواس او به من است، به خصوص  وقتی که من به فرزند خواندگی قبول می‌کنند،  جواد حواسش است که من ناراحت نباشم و احساس دلتنگی و دوری از خانه خورشید را نکنم.
 
این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که در این سریال را بازی کردم و امیدوارم که مردم نیز بازی های ما و این سریال را  دوست داشته باشند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ دی ۱۴۰۰
این فیلم خیلی عالی هستش و خیلی احساسی است.
من فکر می کنم که بالا ی سن 8 سال این فیلم را تماشا کنند....چون درواقع بخاطر اون اقایی که به نام ( صوت زخمی) و من خودم پیشنهاد می دهم که بالا ی سن8 سال ببینند...خداحافظتون