سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش نهایی فیفا برای داوران حاضر در جام جهانی آغاز شد

فدراسیون جهانی فوتبال برای داوران حاضر در جام جهانی، سمینار آموزشی ۹ روزه برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،   جام جهانی 2018 درحالی از 24 خرداد با دیدار تیم های روسیه و عربستان آغاز می شود که تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه B بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و باید در نخستین دیدار با شاگردان رنار دیدار کند.

البته به جزء‌ تیم ملی بزرگسالان کشورمان، تیم داوری متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری هم‌ در روسیه حضور دارند و امیدواریم بتوانند عملکرد خوبی ارائه دهند.

تیم داوری ایران که ۱۳ خرداد راهی روسیه شد، قرار است همراه با داوران دیگر در بزرگترین‌ آوردگاه جهانی فوتبال، در آخرین سمینار آموزشی فیفا که از امروز ( ۱۴ خرداد ) آغاز شد حضور یابند و تا یک روز پیش از دیدار افتتاحیه از آخرین نکات مطلع شوند تا بتوانند عملکرد خوبی را در سرزمین تزارها ( لقب روسیه ) داشته باشند.

البته حواشی داوران جام جهانی از یک هفته پیش آغاز شد، جایی که کمیته انضباطی فیفا، المرداسی داور عربستانی را به دلیل دریافت رشوه در یکی از مسابقات لیگ داخلی از حضور در جام جهانی محروم کرد و سبب ایجاد حواشی های زیادی شد.

البته احتمال دارد، حضور در جام جهانی، آخرین دوران حضور فغانی در دنیای قضاوت باشد و پس از آن خداحافظی کند.

از آسیا ۵ داور آسیایی در روسیه حضور دارد که به طور قطع بازی افتتاحیه را به دلیل وجود یک تیم آسیایی ( عربستان ) قضاوت نمی کنند و احتمال دارد تیم داوری ایران هم با عملکرد خوبش در سالیان اخیر بتواند ۲-۳ بازی را سوت بزند.

انتهای پیام/

حضور فغانی در آخرین سمینار داوری فیفا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.