سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

سرقت از راننده تریلر با خوراندن نوشیدنی مسموم در آزادراه کاشان

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: سارقی که به قصد سرقت محموله تحت عنوان مسافر سوار یک تریلر شده و در ادامه مسیر اعتماد راننده را جلب و با خوراندن نوشیدنی مسموم او را بی‌هوش می‌کند، دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: مأموران انتظامی «مشکات» شهرستان کاشان حین گشت‌زنی در آزادراه «امیرکبیر» به یک دستگاه تریلر که کنار محور پارک شده بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل متوجه شدند راننده خودرو بی‌هوش است و فردی قصد دارد محموله این تریلر را که مواد اولیه شرکت ذوب‌آهن بوده را سرقت کند که توسط مأموران دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: این سارق در مسیر تحت عنوان مسافر سوار خودرو می‌شود و در ادامه راه اعتماد راننده را جلب و با خوراندن نوشیدنی مسموم او را بی‌هوش می‌کند و قصد سرقت محموله را داشته که با حضور به‌موقع مأموران ناکام ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به بزه انتسابی به مراجع قضائی تحویل داده شد؛ ارزش محموله توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/پ

دستگیری سارق مسافرنما در کاشان

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.