سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: امام خمینی(ره) احیا کننده اسلام ناب محمدی بود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را احیا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بندرعباس گفت: امام خمینی (ره) در زمانی که دو فرهنگ لیبرالیسم و کمونیسم مثل دو لبه یک قیچی سعی بر چیدن ریشه های دین داشتند اسلام ناب محمدی را احیا کردند.

وی افزود: امام خمینی (ره) کیمیای دوران و شخصیت بی بدیل تاریخ معاصر بود که منشاء هدایت و رستگاری ملت ایران شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  گفت: امام  راحل (ره) نهال انقلاب را به درختی تنومند تبدیل کرد و با به ثمر رساندن آن موجب حیرت و شگفتی دشمنان و جهانیان شد.

حسین مظفر  افزود: ایرانی که پیش از انقلاب وابسته به دیگر کشورها و ابر قدرت ها بود با استفاده از رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب و پشتوانه حضور مردم و خون شهدا به نقطه ای درخشان در جغرافیای زمان تبدیل شد که آمال حق گرایان عالم است.

وی زنده نگه داشتن یاد و نام ، آشنایی و حراست از آرمان ها ، ارزش ها و میراث امام (ره) یعنی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران را وظایف همگان برشمرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه های دشمنان علیه نظام و ملت ایران از زمان پبروی انقلاب تا کنون گفت: اکنون باید با پیروی و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب ، تمسک به اسلام ، حضور در صحنه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده و برای سرفرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام/ز

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بندرعباس

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.