سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت از انجمن صنفی خبرنگاران یک ضرورت است

استاندار فارس در ردیدار با هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران و عکاسان گفت: حمایت از انجمن صنفی خبرنگاران و عکاسان یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در دیدار با هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران و عکاسان فارس حمایت از انجمن صنفی کارگری خبرنگاران و عکاسان خبری استان فارس را یک ضرورت مهم دانست.
وی بیان کرد: عملکرد خبرنگار و رسانه در چارچوب نقد منصفانه و ارائه اخبار به صورت صادقانه باعث می‌شود تا اعتماد عمومی از رسانه‌ها سلب نشود.

استاندار فارس گسترش دامنه اطلاع رسانی از رسانه‌های سنتی به فضای مجازی و در اختیار عموم قرار گرفتن فضای اطلاع‌رسانی را عاملی برای به خطر افتادن فضای رسانه‌ای در کشور برشمرد و با تاکید بر لزوم استفاده هوشمندانه و اخلاق گرایانه از این فضا افزود: آنچه که امروز به عنوان یک رسالت برای خبرنگاران توصیه می‌شود ترویج اخلاق حرفه‌ای در حوزه خبر با محوریت انصاف و تقوا است.

تبادار با بیان اینکه حفظ آبروی شهروندان یک وظیفه اخلاقی و شرعی است، افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان علمداران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی باید در حفظ و صیانت از حریم خبر، پیشگامان رعایت این وظیفه شرعی و انسانی باشند.
انتهای پیام /ت

دیدار استاندار فارس با هیئت رئیسه انجمن خبرنگاران و عکاسان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.