سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی؛

برخی روشنفکران همراه با دشمن به دنبال تحریف امام خمینی (ره) هستند

نماینده مردم مشهددر مجلس شورای اسلامی گفت: امام خمینی یک اسطوره بود وبا تکیه به مردم انقلاب کرد واکنون عده‌ای بدنبال تحریف خط و مشی امام می‌باشند و تنها راه نجات ما الگو گیری از جریان فکری و الهی حضرت امام (ره) است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  حجت الاسلام نصراله پژمان فر در مراسم بزرگداشت ۲۹ سالگرد ارتحال امام خمینی ره در تربت جام افزود: امام با پشتوانه مردم تهدیدات دشمن را تبدیل به فرصت کرد وامروز احساس مسئولیت کردن در مقابل دستاورد‌های انقلاب مهمترین پشتوانه برای کشور است و حل مسائل کشور در سیاست تنش زدایی نیست بلکه در تحریم زدایی است.

وی گفت مسئولان اجرایی باید در رفع مشکلات اقتصادی، بیکاری و تنش‌ها تلاش کنند، چون بیکاری درکشور تبدیل به خوره شده است.

نماینده مردم مشهد درمجلس شورای اسلامی افزود: راه حل مسائل کشور با تکیه برخودمان صورت میگیرد و دشمنان دست بردار از نظام اسلامی نیستند و بدنبال ایجاد اختلاف و چند دستگی هستند تا اهداف خود را تعقیب کنند و به بهانه‌های مختلف بدنبال ایجاد شکاف هستند.

حجت الاسلام پژمان فر افزود:  حضرت امام بین مسلمانان هیچ تفاوتی قائل نبود و وحدت را بعنوان یک تاکتیک و حل مشکلات نمی‌دانست بلکه امام بعنوان یک راهبرد و مسئله اساسی به این موضوع نگاه می‌کرد و وحدت واقعی را در جامعه شکل داد.

وی با اشاره به سالگرد قیام خونین۱۵ خرداد گفت: حضرت امام در مقابل دوجریان غرب و شرق با پشتوانه مردم ولایی ایستاد و مسیر گفتمان را برای بشر ترسیم کرد که بشریت را از گمراهی نجات داد که آثار و برکات آن مشهود است.

حجت الاسلام پژمان فر افزود: امروز در تمام دنیا به بذکت خون شهدا و تلاش و ایثارگری‌ها گفتمان امام مخاطبین بسیاری را در دنیا جذب کرده است که دشمن با تبلیغات گوناگون بدنبال جریان اسلام هراسی است.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی نگران موج اسلام خواهی است و برای نجات خود صف آرایی می‌کند و تحریم‌ها را تحمیل کرده است و انقلاب اسلامی باتکیه بر مردم بزرگترین تهدید‌ها را تبدیل به فرصت کرده است.

انتهای پیام //ز. ج.


برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره در تربت جام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.