سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده‌های مازندران در نخستین روز تعطیلات سه روزه خرداد همراه با ترافیک سنگین

پلیس راه مازندران اعلام کرد ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس سنگین و نیمه سنگین است.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده سوادکوه از تهران به شمال طول مسیر سنگین، پرحجم و روان گزارش شده است.

وی افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده هراز از پلور تا گزنک سنگین، پرحجم و  در جاده آمل محدوده چلاو به طول ۴۰۰ متر  به سمت شمال ایست و حرکت است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده های کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است ، گفت: ترافیک در جاده چالوس بیشتر مقاطع با ترافیک سنگین ونیمه سنگین همراه است.

رییس پلیس راه مازندران گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده خشک است.

وی با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده‌های استان به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و گوش دادن به توصیه‌های پلیس، در جاده‌ها رانندگی کنند.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

ترافیک در جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.