سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گردوخاک شدید در سیستان وبلوچستان تا پایان هفته

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک تا پایان هفته در اکثر نقاط استان موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی ملاشاهی کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های همدیدی و آینده نگری هواشناسی در حال حاضر آسمان اکثر شهر‌های سیستان و بلوچستان کمی ابری است، اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه در بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات جنوبی استان انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تا روز چهارشنبه در شهر‌های شمالی سیستان و بلوچستان وزش باد همراه با گرد و خاک ادامه دارد، افزود: طی این مدت در برخی ساعات وزش باد شدید در این مناطق موجب بروز پدیده گرد و خاک و به تبع آن کاهش دید و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از روز پنجشنبه وزش باد و گرد و خاک در شمال استان تشدید می‌شود و در نقاط مستعد طوفان گرد و خاک خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت در سایر نقاط سیستان و بلوچستان افزایش غلظت غبار و وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود، گفت: از نظر دمایی نیز از روز سه شنبه روند افزایشی دمای هوا را به ویژه برای نیمه شمالی استان خواهیم داشت.

ملاشاهی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای عمان به ویژه در نواحی شرقی مواج است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و دلگان با حداکثر دمای ۴۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های استان بودند.

انتهای پیام/ع

سیستان وبلوچستان گرمتر می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.