سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بی توجهی به حقوق واحد‌های صنفی در جهرم

رئیس اتاق اصناف جهرم گفت: فروش کالا بوسیله فروشندگان دوره گرد بی توجهی به حقوق کسبه در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ جابر قنبرزاده رئیس اتاق اصناف جهرم با اشاره به ایجاد مشکلات فراوان از سوی فروشندگان دوره‌گرد که بدون مجوز اقدام به فروش کالا در هر نقطه از شهر می‌کنند، بیان کرد: این کار بی توجهی نسبت به حقوق سایر کسبه‌ها است که باید با آن برخورد شود.

وی تصریح کرد: فراهم آوردن زمینه برای حمایت از اصناف و واحد‌های تولیدی شهرستان از دغه دغه‌ های هیئت رئیسه جدید اتاق اصناف جهرم بوده که در این زمینه و در ابتدای فعالیت با تخفیف ۵۰ درصدی تمدید و برای صدور پروانه کسب نخستین بار اقدام شده است.

رئیس اتاق اصناف جهرم با اشاره به استقبال کسبه از این طرح که تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد، افزود: با وجود اینکه تنها چند روز از آغاز طرح تخفیف صدور پروانه کسب می‌گذرد شاهد استقبال مردم و کسبه‌های در سطح شهرستان بوده ایم.

قنبرزاده با اشاره به مشکلات بوجود آمده در زمینه افزایش اخذ مالیات واحد‌های صنفی ادامه داد: با توجه به وضعیت نامطلوب اقتصادی، کسبه و واحد‌های صنفی در شرایطی نیستند که بتوانند مالیات را پرداخت کنند.

رئیس اتاق اصناف جهرم با تاکید بر همکاری شهرداری جهرم با سد معبر ایجاد شده در سطح شهر بوسیله فروشندگان دوره‌گرد، اضافه کرد: در زمینه ساماندهی فروشندگان دوره‌گرد راه کار‌هایی نیز وجود دارد که باید با مشارکت مجموعه‌های ذیربط اجرایی شود.
انتهای پیام/ت

تضییع حقوق واحد‌های صنفی بوسیله فروشندگان دوره گرد در جهرم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.