سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای ترویج فرهنگ انقلاب و امام

استاندار فارس گفت: برای ترویج فرهنگ انقلاب و امام باید تلاش شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در پیامی به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد: چهاردهم خرداد ماه یاد آور عروج ملکوتی مردی از بلندای تاریخ بود که پس از گذشت چند دهه کسی قادر به شناخت همه جانبه و عمیق این شخصیت انسانی موحد نبوده است و نخواهد بود و هر چه ارزش‌های اسلامی و انسانی گسترش می‌یابد محققان، اندیشمندان و پژوهشگران به گوشه‌هایی از ان کانون پرتپش، بصیر، پویا و پر معرفت پی می‌برند.

وی تصریح کرد: ۱۵ خرداد ۴۲ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه امام (ره) پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

تبادار ادامه داد: امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی ملت ایران در سال‌های حماسه و خروش که قیام پانزده خرداد آغاز این نهضت بوده است و مردم کشور ما وارث خون شهداء بزرگوار هستند که با اعتقاد خود گام در راه مبارزه و جهاد گذاشته اند و بر همه ما واجب است که به عنوان رهروان راه حضرت امام (ره) در ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

استاندار فارس با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت ۱۵ خرداد ۴۲ از مردم استان فارس برای شرکت در مراسم بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در نقاط مختلف استان دعوت کرد.
انتهای پیام/ت

فرهنگ انقلاب و امام باید ترویج یابد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.