سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوم الله ۱۵ خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت ایران

یوم الله ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی به شرح زیر، ۱۴ خرداد بیست و نهمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و پنجاه و پنجمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت:

«چهاردهم خرداد ۱۳۶۸، سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود عزادار شدند. روزی که روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بعد از سال‌ها مجاهدت، پارسایی و مبارزه با ظلم ستیزی و حمایت از مستضعفان، دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

امام خمینی (ره) نه تنها رهبر انقلاب اسلامی ایران بلکه یکی از تأثیرگذارترین اشخاص قرن اخیر و الگوی خیلی از آزادی خواهان و انقلابیون سراسر دنیا بود.

بدون تردید نقش این ابرمرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ که نقطه آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی است، بی بدیل بوده است.

یوم الله ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به عنوان نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت قهرمان ایران اسلامی است و در واقع سرآغاز خواست و اراده آنان بود که خواهان رهایی از بند ظلم و حکومت طاغوت بودند.

اینجانب بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به ویژه مردم استان چهارمحال و بختیاری تسلیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‎گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.»

انتهای پیام/ن

تسلیت استاندار به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.