سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم احیا شب اول قدر دیشب درشهر‌ها و روستا‌های مازندران برگزار شد+تصاویر

مردم شهر‌ها و روستا‌های مازندران دیشب در نخستین شب از لیالی قدر با معبود خود راز و نیاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مردم مازندران همچون سال‌های گذشته در شب لیالی پرفیض قدر و ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، با دعا و نیایش به درگاه خداوند یکتا شب زنده داری کردند.

محفل انس با قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر ادعیه و مناجات ویژه از جمله برنامه‌های مراسم احیا شب نوزهم ماه مبارک رمضان در شهر‌ها و روستا‌های مازندران بود.

شب قدر شب نزول قرآن، مقدر شدن امور یک ساله انسان‌ها و شب رحمت الهی و آمرزش گناهان است.

حجت الاسلام سلطانی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری دیشب در مراسم احیا شب قدر  امامزاده عباس ساری گفت:  با اشاره به بزرگی و منزلت شب قدر گفت: در اهمیت شب قدر سخنان فراوان بیان شده است و باید بدانیم که شبی با فضیلت‌تر از این شب نیست و شب‌های قدر، شب‌های مقدرات انسان است.

وی افزود: با توجه به نزول قرآن در شب قدر این شب دارای منزلتی بسیار است و ارزش عبادت و احیای این شب از هزار ماه برتر است که باید با احیای این شب و قرائت دعاهای وارد شده در پاکی جسم و جان تلاش کنیم.

حجت الاسلام سلطانی به آمار بالای طلاق در استان اشاره کرد و گفت : در زمانی نچندان دور واژه طلاق یک کلمه منفور در بین مردم بود.براساس آمار و اطلاعات طلاق توافقی بعد از طلاق عاطفی در زیر پوست شهر سایه افکنده است.

وی گفت: مشاجره و تفاهم نداشتن در همه  بخش های زندگی در اوایل ازدواج زوجین وجود دارد و زوج های جوان با کوچکترین مشکل تصمیم به جدایی و طلاق نگیرند.

 

 

 

 


انتهای پیام/آ

برگزاری مراسم احیا شب قدر در مازندران  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.