سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فعالیت‌های رسانه‌ای روز جهانی قدس در نوار غزه در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان

با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های معروف وابسته به گروه‌های مقاومت فلسطین، فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی روز جهانی قدس به طور رسمی در نوار غزه آغاز شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان٬ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، با حضور شخصیت‌ها و چهره‌های معروف وابسته به گروه‌های مقاومت فلسطین، فعالیت های رسانه ای و تبلیغی روز جهانی قدس به طور رسمی در نوار غزه آغاز شد.

در همایشی که در غزه و با عنوان (فعالیت های رسانه ای برای پاسداشت روز جهانی قدس، آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان) آغاز شد، برخی از رهبران گروه های مقاومت، روز جهانی قدس را فرصتی برای آغاز حرکت قدرتمند جهانی در حمایت از قدس خواندند.

احمد ابوحلبیه، رئیس کمیسیون قدس در شورای قانونگذاری فلسطین به عنوان یکی از سخنرانان این همایش، اظهار کرد قدس از طرف صهیونیست ها با بدترین خطرات و هتک حرمت ها مواجه شده است و مسجد الاقصی و دیگر مقدسات اسلامی و مسیحی نیز از این دست درازی ها در امان نمانده اند. در ادامه راه، با توجه به حمایت های آمریکا و تصمیم های جانبدارانه این کشور به ویژه تصمیم رئیس‌جمهوری صهیونیست آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و در ادامه انتقال سفارت آمریکا به قدس و همچنین درخواست او از کشورهای دیگر برای انتقال سفارت به قدس، شرایط بدتر شده است.

ابوحلبیه سیاست‌های آمریکا را ماجراجویی علیه مردم فلسطین، اعراب، مسلمانان و آزاداندیشان جهان و بازی با احساسات و نقض صریح حقوق بشر دانست و افزود این تصمیمات حمایت بی قید و شرط از حملات و جنایات رژیم صهیونیستی به شمار می آید.

رئیس کمیسیون قدس در شورای قانونگذاری فلسطین افزود ورود شهرک نشینان صهیونیست به محیط مسجد الاقصی هتک مقدسات اسلامی و توسعه شهرک ها در قدس و اطراف تهدیدی جدی برای هویت این شهر است.
انتهای پیام/

اظهارات احمد ابوحلبیه درباره راهپیمایی روز قدس و تحولات فلسطین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.