سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیل استعفای مرفاوی از استقلال خوزستان چه بود؟+ مصاحبه

صمد مرفاوی، سرمربی سابق تیم های صبای قم و مس کرمان به دلیل اختلاف با مسئولان استقلال خوزستان از این تیم استعفا کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال خوزستان که با هدایت عبدالله ویسی و کسب ۳۱ امتیاز موفق شد در لیگ برتر باقی بماند، در آستانه لیگ هجدهم با مرفاوی به توافق رسید. او قرار بود او در فصل جدید، هدایت آبی‌های دیار کارون را برعهده داشته باشد که این اتفاق رخ نداد و ساعتی پیش به دلیل اختلاف با مسئولان این تیم، از سمتش استعفا کرد.

پس از حضور مربی سابق تیم‌های استقلال تهران، مس کرمان و صبای قم دراستقلال خوزستان، این مربی ۳ روز تست گیری از بازیکنان جوان و بی تجربه را در دستور کار خود قرار داد و مقرر شد تا دور جدید تمرینات از ابتدای هفته ( دیروز ) دنبال شود که به دلیل مشخص نبودن وضعیت مالکیت این باشگاه، تمرینات تست گیری تعطیل شد و حالا خبر می رسد مرفاوی از هدایت آبی پوشان دیار کارون استعفا کرده است.

دلیل استعفای مرفاوی از استقلال خوزستان، مربوط به جلسه ۱۷ اردیبهشت او با سلطانی، مدیرعامل باشگاه بازمی گردد. مرفاوی در آن نشست برنامه ارودیی، تیم، مالی و فهرست بازیکنان فصل گذشته که باید با آنها تمدید قرارداد شود را به اطلاع سلطانی می رساند اما پس از گذشت ۲۴ روز از آن جلسه، هیچ اتفاقی رخ نداد و حتی شیخ ویسی که جزء بازیکنان مدنظر مرفاوی بود با عقد قراردادی به پیکان پیوست و همین موضوع سبب عصبانیت سرمربی آبی ها شد.

صمد مرفاوی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید: به استقلال خوزستان آمدم تا هدایت این تیم را برعهده بگیرم اما اختلافات استراتژیکی با مسئولان باشگاه داشتم و همین موضوع سبب استعفا شد. اگر وضعیت با همین روند پیش برود به باشگاه برنمی گردم اما اگر تغییر کند با مسئولان باشگاه صحبت خواهم کرد.

او افزود: ۱۷ اردیبهشت، برنامه اردویی، تیم، مالی و فهرست بازیکنان فصل گذشته که باید با آنها تمدید قرارداد شود را به مسئولان باشگاه دادم اما از آن روز به بعد با هیچ بازیکنی برای تمدید قرارداد و جذب صحبت نکردند و هیچ اتفاق مثبتی رخ نداد. هدفمان این بود تا ابتدا با بازیکنان قدیمی تمدید قرارداد کنیم و سپس برای نقاط ضعف مان بازیکن جذب کنیم اما این اتفاق رخ نداد و آن ها در صدد بودند تا با بازیکنان تستی در لیگ شرکت کنند. بازیکن تستی در این مقطع جواب نمی دهد و وقت تلف کردن است.

مرفاوی ادامه داد: در صدد بودم تا تیمی تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه ببندم اما هیچ کدام از کارها و برنامه ها عملی نشد و به همین دلیل استعفا دادم. آنها اصرار داشتند تا من همیشه تست بگیرم و من این کار را انجام ندادم، زیرا باید زودتر وارد نقل و انتقالات می شدیم و تیمی خوبی را آماده می کردیم که من نمی توانستم با این شرایط کنار بیام و جدا شدم.

بیشتر بخوانیم:

اردوی استقلال خوزستان در ایران برگزار می‌شود

مرفاوی نیامده، می‌رود!

انتهای پیام/

دلایل مرفاوی برای استعفا از استقلال خوزستان چه بود؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.