سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماندگاری یاد شهید احسانبخش در خاطره مردم گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: مردم گیلان هیچگاه خدمات ارزنده علمی - اجتماعی و فرهنگی آیت الله شهید احسانبخش را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم هفدهمین سالگرد شهادت جانباز شهید آیت الله احسانبخش، نماینده فقید ولی فقیه در گیلان گفت: ولایتمداری و مردمداری از ویژگی‌های بارز شخصیتی این جانباز شهید بود که خاطرات به یاد ماندنی در اذهان مردم انقلابی استان باقی گذاشت.

وی با بیان اینکه مردم ولایتمدار گیلان هیچگاه زحمات و خدمات آیت الله احسانبخش را فراموش نخواهند کرد، افزود: تلفیق علم و عمل و تلاش خالصانه برای ارتقاء جایگاه نظام اسلامی از عوامل ماندگاری خاطرات این شاگرد صدیق و وفادار امام در اذهان عمومی است.

امام جمعه رشت با قدردانی از تلاش‌های علمی و تحقیقاتی آیت الله شهید احسانبخش خاطرنشان کرد: کتابی، چون آثار الصادقین از مآخذ مهم در حوزه‌های علمیه و محافل دانشگاهی است و امروز بسیاری از صاحب نظران علم و فقه کشور به بهره گیری از آثار مرحوم احسانبخش مباهات می‌کنند.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خویش تلاش‌های ارزنده آیت الله شهید احسانبخش را برای جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال آن به جبهه‌های حق علیه باطل، نقطه عطف زندگی جهادی ایشان توصیف و تصریح کرد: جایگاه اجتماعی و تعامل منطقی ایشان با اقشار مختلف مردم باعث انجام چنین کار‌های بزرگی می‌شد که زبانزد مسئولان در سراسر کشور بود.

 

انتهای پیام/ع

ولایت مداری و مردم داری رمز ماندگاری آیت الله احسانبخش

برچسب ها: شهدا ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.