سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوروزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

داعشی‌های درصدد به شهادت رساندن وکلای ملت بودند

نماینده مردم رباط‌کریم گفت: مجلس به عنوان یک نهاد مقدس در صف مقدم مبارزه با گروه‌های تروریستی، فتنه و وهابیت ایستاده است.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اولین سالگرد حملات تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل، گفت: آمریکا و عربستان این نقشه شوم را کشیدند تا به خیال خود به انقلاب اسلامی ضربه بزنند و در جهان اعلام کنند که جمهوری اسلامی، کشوری ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه هدف این گروه تروریستی از حمله به مجلس شورای اسلامی آن بود که باری دیگر وقایع سال ۶۰ را تکرار کنند، متذکر شد: روز ۷ تیر ۱۳۶۰ بر اثر انفجار یک بمب در مقر حزب جمهوری اسلامی در تهران، آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی به شهادت رسیدند.

نماینده مردم رباط‌کریم با بیان اینکه آنان با حمله به مجلس می‌خواستند ضرب شصتی به جمهوری اسلامی نشان دهند، اظهار کرد: از سوی دیگر آنان برای منحرف کردن اذهان از مجلس شورای اسلامی، به حرم امام راحل هم حمله کردند تا بلکه از این طریق بتوانند به هدف خود مبنی بر شهادت رساندن نمایندگان ملت دست یابند.

نوروزی با اشاره به اینکه نیرو‌های امنیتی ما به خوبی وارد عمل شدند و آتش فتنه را در نطفه خفه کردند، گفت: این مسئله حاکی از آن است که مجلس به عنوان یک نهاد مقدس در صف مقدم مبارزه با گروه‌های تروریستی، فتنه و استکبار جهانی و وهابیت ایستاده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.