سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری گردهمایی بین‌المللی سالانه بیوفوتونیک در تبریز

گردهمایی بین‌المللی سالانه بیوفوتونیک در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  احمدی رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز گفت: اولین گردهمایی بین‌المللی با موضوع بیوفوتونیک را در سطح بین‌المللی در پنج محور و با تاکید بر اهمیت علم بیوفوتونیک، کاربرد‌ها و تازه‌های بیوفوتونیک در دانشگاه تبریز برگزار می‌کند.

وی افزود: پژوهشکده فیزیک کاربردی در نظر دارد در راستای برگزاری گردهمایی‌های بین‌المللی سالانه، امسال اولین گردهمایی بین‌المللی با موضوع بیوفوتونیک را در سطح بین‌المللی و با تاکید بر اهمیت علم، کاربرد‌ها و تازه‌های بیوفوتونیک برگزار کند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه ثبت‌نام و تاریخ ارسال چکیده مقالات به این گردهمایی افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام با اسکان ۸ تیر، بدون اسکان ۱۲ تیر و آخرین مهلت ارسال چکیده یک صفحه‌ای نیز ۱۰ تیر سال‌جاری است.

رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز زمان برگزاری اولین گردهمایی بین‌المللی با موضوع بیوفوتونیک را ۲۰ و ۲۱ تیر ۱۳۹۷ اعلام کرد و یادآور شد: این گردهمایی بین‌المللی در پنج محور اصلی حسگر‌های زیستی، تصویربرداری زیستی، تکنیک‌های نوین بیوفوتونیک، نورو فوتونیک و نانو بیوفوتونیک برگزار خواهد شد.

احمدی با اشاره به ضرورت برپایی چنین گردهمایی در سطح بین‌المللی خاطرنشان کرد: این گردهمایی اولین گردهمایی در حوزه علم نوپای بیوفوتونیک در پژوهشکده است و هدف از آن فراهم‌آوردن محیطی مناسب برای اساتید، دانش پژوهان و دانشجویان به منظور گفتگو و تبادل نظر در زمینه تازه‌های علم بیوفوتونیک است.

رئیس پژوهشکده فیزیک کاربردی و ستاره‌شناسی دانشگاه تبریز اضافه کرد: این گردهمایی فرصت مناسبی برای محققان و علاقمندان به ویژه دانش‌پژوهان جوان و دانشجویان است که با شرکت در آن از سخنرانی‌های متخصصان برجسته خارجی و داخلی در این زمینه بهره برده و به بحث و تبادل نظر بپردازند.

به گفته وی همچنین به منظور فراهم‌کردن فرصتی برای معرفی کار‌های پژوهشی جدید و ارائه نتایج و یافته‌های پژوهشی تعدادی مقاله جهت ارائه صرفاً به صورت پوستر پذیرفته خواهد شد و علاقمندان می‌توانند تازه‌ترین یافته‌های خود را در قالب چکیده یک صفحه‌ای ارسال کنند.

احمدی تاکید کرد: بعد از انجام مراحل داوری، بهترین چکیده مقالات ارسال شده، جهت ارائه پذیرش خواهند شد. از کلیه محققان و علاقمندان جهت شرکت در این گردهمایی دعوت به عمل می‌آید.

وی همچنین با تاکید بر اینکه چکیده‌نامه گردهمایی توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، ISC نمایه‌سازی خواهد شد، گفت: به‌دلیل حضور مهمانان خارجی در تیم داوری پوستر‌های ارائه شده، ارسال چکیده به زبان انگلیسی و همین طور تهیه پوستر به زبان انگلیسی از ارجحیت برخوردار است.

این مقام مسوول بیان داشت: محدودیتی در تعداد چکیده‌های ارسالی توسط هر شرکت‌کننده وجود ندارد و به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، شرکت و ثبت‌نام در این گردهمایی می‌توانند به نشانی اینترنتی http://riapa.tabrizu.ac.ir/fa مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، دانشگاه تبریز دومین دانشگاه از نظر قدمت و بزرگ‌ترین و جامعه‌ترین دانشگاه شمال‌غرب کشور است که دارای بیش از ۲۰ دانشکده، چندین دانشکده اقماری، پردیس بین‌المللی، ۱۰ پژوهشکده و قطب علمی، بیش از ۲۴ هزار دانشجو و بالغ بر ۸۰۰ عضو هیات علمی است. 

انتهای پیام/ش

دانشگاه تبریز دومین دانشگاه از نظر قدمت و بزرگ‌ترین و جامعه‌ترین دانشگاه شمال‌غرب کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.