سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد اشتغال اقتصادی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت در مناطق محروم

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در کنار ایجاد اشتغال اقتصادی و خودکفایی مددجویان تحت حمایت در مناطق محروم، توسعه اجتماعی این مناطق مورد تاکید و پیگیری این نهاد است

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، احمد لطفی عصر شنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد تاکید کرد: در تمامی مناطق محروم استان، طرح توسعه اجتماعی مناطق محروم می بایست در کنار رشد اقتصادی صورت پذیرد.

وی هدف از این طرح را تجمیع سرمایه‌های خرد ساکنان آن مناطق و اشتغال زایی آنان بیان کرد و افزود: با این طرح شاهد رشد متوازن، شکوفایی و توسعه اجتماعی و اقتصادی مناطق محروم خواهیم بود.

لطفی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد ارائه خدمات متناسب با وضعیت نیازمندان، شرایط زندگی و سن آنان می باشد گفت: لزوما تمام متقاضیان کمیته امداد مستمری بگیر نخواهند شد و تلاش بر این است که با ارائه چند خدمت مورد نیاز به متقاضیان نیازمند، آنان را بی نیاز کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با تاکید بر اینکه امکان علاج مسئله فقر در کوتاه مدت وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: به طور یقین در سال های آینده با هماهنگی دولت و مجلس وضعیت فقرزدایی بهبود خواهد یافت.

لطفی با بیان اینکه یکی از خدمات پر هزینه امداد تامین مسکن مناسب برای جامعه هدف خود است، گفت: در این راستا در سال جاری با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه کمیته امداد با قرارگاه سازندگی سپاه و ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) هزار واحد مسکونی در روستاهای مناطق محروم برای نیازمندان بدون مسکن ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/م

لزوم توسعه اجتماعی مناطق محروم استان بوشهر در کنار رشد اقتصادی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.