سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میرزاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برای عملیاتی ساختن طرح تعطیلات زمستانی مدارس باید کل سیستم را تغییر داد

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: مخالف صددرصد تصمیم تعطیلات زمستانی مدارس هستم چراکه برای عملیاتی ساختن این طرح باید کل سیستم را تغییر داد.

میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به درخواست دولت برای تعطیلات زمستانی مدارس، گفت: تاکنون در مجلس و کمیسیون آموزش این موضوع مطرح نشده است.

وی ادامه داد: براساس مصوبه قبلی مجلس مدارس باید از اول مهر تا آخر خرداد ماه مشغول باشند، لذا دولت برای تغییر این قانون باید لایحه‌ای را به مجلس ارائه کند.

میرزاده تأکید کرد: بنده مخالف صددرصد تصمیم دولت برای تعطیلات زمستانی مدارس هستم، زیرا اقدامی غیر کارشناسانه است و ما به اندازه کافی در مورد زمان آموزش دانش‌آموزان در مدارس کار کرده‌ایم.

نماینده مردم گرمی بیان کرد: کل ایران، تهران نیست که نتوانیم آلودگی آن را مهار و مشکل را حل کنیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: برای عملیاتی ساختن طرح تعطیلات زمستانی مدارس باید کل سیستم را تغییر داد، زیرا کتاب‌های آموزشی و جابه‌جایی معلمان در آموزش و پرورش یکسان است و حتی برخی کتاب‌های درسی هم مربوط به فصول خاص است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
پارسا
۱۸:۳۴ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
سلام میخواهم از نماینده مجلس که صرف نظر که 15 شهریور تعطیل شیم بکنن 25 شهریور در شهریور معمولن کلاس های بچه ها تمام میشود و پدر مادرها میخواند بروند تعطیلات لطفا صرف نظر کنید 15 شهریور تعطیل بشویم