سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی روز قدس باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: راهپیمایی روز قدس به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت‌المقدس به وجود آمده بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در شصت و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان‌شرقی که در محل شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان برگزار شد، با تاکید بر رونق و شکوه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تبریز، گفت: روز قدس هم به دلیل حساسیت ویژه‌ای که امسال در بیت‌المقدس به وجود آمده بسیار باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

وی در ادامه با پیگیری روند فعالیت ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: نباید فقط به چراغانی کردن در ایام دهه فجر تمرکز شود، بلکه باید دستاورد‌های انقلاب اسلامی به صورت هنرمندانه برای مردم تبیین شود.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در حوزه جاده، برق، گاز، آب، آموزش و پرورش، علم و تکنولوژی و... موفقیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی را در کشورمان شاهد هستیم، بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب دستاورد‌های زیادی داشتیم که باید برای عموم مردم همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و تشریح شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ماه مبارک رمضان از تریبون نماز جمعه، هر هفته یکی از حوزه‌های خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را تشریح خواهیم کرد.

امام جمعه تبریز، خرید کالای ایرانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه را با اهمیت برشمرد و خاطرنشان ساخت: همه نهاد‌ها باید اقدامات فرهنگی خود در راستای فرهنگ‌سازی شعار سال مبنی بر خرید کالای ایرانی را گزارش دهند. 

 

انتهای پیام/ش

برگزاری باشکوهتر راهپیمایی روز قدس در آذربایجان شرقی

 

برچسب ها: قدس ، کالای ایرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.