سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی توسط نیروی یگان ویژه استان کردستان

اکیپ پزشکی نیروی یگان ویژه استان کردستان در قالب طرح ایستگاه سلامت خدمات رایگان درمانی ارائه دادند.

نوروز ورمقانی سرپرست این تیم پزشکی در حاشیه این ایستگاه که شامگاه روز گذشته در مرکز شهر سنندج برپاشد، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان خدمات رایگان درمان ودارو توسط اکیپ پزشکی نیرو‌های یگان ویژه استان در قالب طرح ایستگاه سلامت به مردم شهر سنندج ارائه شد.
وی افزود:در این ایستگاه مراجعه کنندگان از خدمات رایگان همچون اندازه گیری شاخص توده بدنی، تست قندخون، فشار خون، معاینه، مشاوره پزشکی و روانشناسی بهره بردند.
ورمقانی در ادامه گفت: در این طرح که با استقبال گرم مردم همراه بود اکیپ درمانی متشکل از پزشک، بهیار، پرستارو روانشناس حضور داشتند.
سرپرست این تیم پزشکی هدف از برپایی این ایستگاه را ارتباط پلیس ومردم عنوان کردو افزود:در این راستا خدمات وراهکار‌هایی برای مردم در بازگرداندن سلامت به افرادجامعه وخانواده‌ها ارائه می‌شود.
وی در پایان گفت:هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان واعیاد مختلف همچون نیمه شعبان علاوه بر ویزیت رایگان، خدمات درمان ودارو توسط اکیپ پزشکی نیروی یگان ویژه مستقر در استان انجام می‌شود.
گفتنی است؛ در حاشیه ایستگاه سلامت، ایستگاه صلواتی نیز به همت فرماندهی یگان ویژه استان کردستان برپا شد، که با شیرو خرما از روزه داران سنندجی پذیرایی کردند.
انتهای پیام/م

برپایی ایستگاه سلامت توسط اکیپ پزشکی نیروی یگان ویژه استان کردستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.