سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

موفقیت دانش آموزان استان در مرحله اول نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

مدیرکل آموزش‌وپرورش کردستان از موفقیت دانش‌آموزان استان در مرحله اول نهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو در سال تحصیلی جاری خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رشید قربا نی با اعلام این خبرگفت:در مرحله اول نهمین المپیاد نانو ۴۵ نفر از دانش‌آموزان استان با درخشش به مرحله دوم این المپیاد راه یافتند.
وی افزود: بر اساس اعلام نتایج مرحله اول این المپیاد توسط باشگاه نانوی کشور، دانش‌آموزان استان با کسب ۴۵ رتبه برتر کشوری و با اختصاص ۱۰/۲۹ درصد کل پذیرفته‌شدگان کشوری به جمع ۴۳۷ دانش‌آموز راه‌یافته و به همراه دانش‌آموزان استان‌های بوشهر و خراسان رضوی به‌عنوان ۳ استان برتر به مرحله دوم این المپیاد که تیرماه ۹۷ برگزار می‌شود راه یافتند.
قربانی در ادامه افزود: در همین راستا اردوی متمرکز استانی با حضور اساتید برجسته کشوری نانو برای حضور فعال و مؤثر دانش‌آموزان برگزیده استان در مرحله دوم المپیاد، تیرماه ۹۷ در سنندج برگزار خواهد شد.
وی با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش‌آموزان برگزیده، اولیای گرامی، مدارس و دبیران تلاشگر دانش‌آموزان منتخب، مدیران و عوامل پژوهش سرا‌های دانش‌آموزی و جامعه دانش‌آموزی و فرهنگیان استان و کلیه دست‌اندرکاران امر، این موفقیت را مرهون زحمات و تلاش کلیه مجموعه عنوان کرد.
گفتنی است در هشتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو ۸ نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله نهایی المپیاد نانو راه یافتند که حاصل این موفقیت کسب یک مدال طلا و ۲ مدال برنز المپیاد، پنج دیپلم افتخار و احراز رتبه اول کشوری بود.

انتهای پیام/م

در خشش دانش آموزان کردستانی در مرحله اول نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.