سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

ابلاغ سند اسلامی دانشگاه‌ها به همه واحدهای دانشگاه آزاد

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری گفت: سند اسلامی کردن دانشگاه‌ها به واحدها ابلاغ می‌شود تا فعالیت‌های دانشگاه با سند هماهنگ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص سند اسلامی شدن دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بحث سند راهبردی فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد از مدت ها پیش تدوین شده است، خوشبختانه مراحل مختلفی را طی  و قرار است این سند به عنوان یک محور حرکت در حوزه فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه باشد.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی فرهنگی در سال گذشته دانشگاه آزاد را بر اساس راهبردهای سند اسلامی کردن دانشگاه‌ها تنظیم کردیم به طوری که در سال‌های گذشته این سند رونمایی و به متن آن به همه شعبات دانشگاه‌های آزاد ابلاغ شد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: دانشگاه آزاد با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اسلامی کردن دانشگاه‌ها، عزم خود را برای تحقق سند اسلامی کردن دانشگاه‌‌ها به کار گرفته است.

طراحی و اجرای فعالیت‌های دانشگاه آزاد بر اساس  سند اسلامی کردن دانشگاه‌‌ها

کلانتری اضافه کرد: امسال هم تمامی کارهای فرهنگی، آموزشی و غیره دانشگاه آزاد بر مبنای این سند طراحی و اجرا می‌شود و تمامی بخش ها و مراکز دانشگاه آزاد موظف به اجرای این سند در درون دانشگاه ها باید باشند.

وی اضافه کرد: امروز پژوهش و آموزش بدون فرهنگ اسلامی هدف ما نیست، بنابراین جدی گرفتن مسئله فرهنگ باید مورد توجه ویژه بخصوص در دانشگاه ها  قرار گیرد.

وی گفت: دانشگاه ها باید با حضور در صحنه های جهانی، انتظارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برآورده کنند؛ دانشگاه آزاد اسلامی شجره طیبه این انقلاب  است و می‌تواند در این زمینه پیش قدم باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
دانشگاه ازاد خوبه