سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام «دانیال ارزانی» در فهرست بازیکنان اصلی تیم ملی استرالیا

نام دانیال ارزانی در فهرست بازیکنان اصلی تیم ملی استرالیا برای حضور در جام جهانی روسیه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از سایت «گل» ، دانیل ارزانی بازیکن ایرانی الاصل باشگاه ملبورن در جمع بازیکنان کلیدی تیم ملی سوئد برای راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت.

سرمربی تیم ملی استرالیا در ادامه افزود: ارزانی ستاره ی تیم ملبورن سیتی است و می تواند همانند جادوگر به همراه تیم ملی استرالیا در جام جهانی روسیه، بدرخشد و استعداد های بی نظیر خود را به نمایش بگذارد.

او ادامه داد: من تلاش می کنم تا از تمامی بازیکنانم در بازی ها استفاده کنم و باید بگویم انتخاب لیست نهایی بازیکنان برای سفر به محل برگزاری بازی های جام جهانی برای من بسیار دشوار است.

 فن مارویک گفت: ارزانی ستاره جوان تیم من است و به جام جهانی روسیه سفر خواهد کرد.او بازی های کمتری را در مقابل بازیکنانی همانند کیهیل و میگلن انجام داده است ولی با این حال ما به روسیه سفر خواهیم کرد و معتقدم این گروه از بازیکنان می توانند سبب افتخار استرالیا در فوتبال جهان شوند.

تیم ملی فوتبال استرالیا در گروه C جام جهانی روسیه قرار دارد و با تیم های فرانسه ،پرو و دانمارک همگروه است و اولین بازی این تیم در تاریخ 26 خرداد برابر تیم ملی فرانسه است.

بیشتر بخوانید:

ارزانی به تیم ملی استرالیا دعوت شد

انتهای پیام/

ارزانی ستاره تیم ملی استرالیا می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناظر
۱۸:۱۱ ۳۱ خرداد ۱۳۹۷
دیگه سراغ ارزانی را در ایران نباید گرفت ! اصلا از فرهنگ لغات هم حذف شده . بابا این ایرانی نیست بجاش باید بازیکنانی مثل حریص و طماع و تحریمی و چینی و قاچاق را بیاورید !
محسن
۱۸:۳۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۷
با سلام. من نمی دونیم واقعا اینقدر حقیر شدیم که پشت کردن یه ایرانی به وطنش رو جزء افتخارات خودمن بیان کنیم؟ این هم مثل همین قضیه هست که دانشجو های دانشگاهای درجه دو یا سه رو به دانشجوهای دکترای دانشگاه شریف خودمن ترجیح میدیم؟!! به اسم استفاده از تجربه و صنعیت جهانی به کام چه کسانی خدا می دونه. به کجا چنین شتابان...
قلی
۱۴:۲۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
دانشجوی سهمیه ای چقدر ناآگاه و بی سوادی. این بازیکن تمایل داشت برای ایران بازی کند اما فدراسیون فوتبال استرالیا مانع شد .