سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندگی نامه شهید باب اله براتی

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید باب اله براتی یکیاز شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید باب اله براتی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:
شهید باب اله براتی درسال 1329 در شهرستان تکاب به دنیا آمد و در یک خانواده مذهبی و معتقد به اعتقادات اسلامی رشد یافت. شهید به همراه درس کار می کرد بعد از مدتی پدرش را از دست داد و درآمد و امرار معاش خانواده را با شرایط سختی به دوش گرفت. بعد از مدتی به خدمت سربازی اعزام شد... از خصوصیات بارز شهید صدقه دادن ، دست گیری از محرومین و شکرت در تظاهرات در بهبود انقلاب بود. بعد از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی به عضویت سپاه درآمد و همراه با سایر برادران به مبارزه با گروهک های منطقه پرداخت سرانجام در سال 60/5/14 همراه چند تن از برادران پاسدار در جاده سنندج در اثر تصادف به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید باب اله براتی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.