سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات هزاران نفری در نیویورک در اعتراض به آزادی حمل سلاح+ تصاویر

هزاران نفر از مخالفان حمل آزادانه سلاح در آمریکا، روی پل بروکلین در شهر نیویورک تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از نشریه هیل، هزاران نفر از فعالان جوان مخالف آزادی حمل سلاح روز گذشته (شنبه) در اعتراض به خشونت های مرتبط با اسلحه، روی پل «بروکلین» در نیویورک آمریکا تظاهرات کردند.

در این تظاهرات که نام آن «جوانان علیه اسلحه» بود، علاوه بر فعالان مخالف آزادی حمل سلاح، تعدادی از افراد مشهور شامل جولیان مور، بازیگر آمریکایی-انگلیسی هم حضور داشتند. برخی از این تظاهرکنندگان شعار می دادند: عدالت نیست، صلح نیست.

فعالان جوان از بخش‌های مختلف نیویورک برای شرکت در این تظاهرات گرد هم آمدند. یکی از این تظاهرکنندگان که 17 سال داشت، گفت: خشونت های ناشی از حمل سلاح از کشیدن یک ماشه فراتر رفته است. برخی از آنها به سبب کوتاهی در تلاش برای محافظت از نظام آموزشی مدارس دولتی ما و همچنین کمبود بودجه برای انجام اقداماتی به منظور جلوگیری از وقوع خشونت های مرتبط با حمل سلاح است.

تظاهرکنندگان همچنین برای نشان دادن اعتراض خود به خشونت های مرتبط با حمل سلاح، یک تابوت را در میان جمعیت با خود حمل کردند.

این تظاهرات تنها یک روز پس از «روز آگاهی ملی از خشونت های مرتبط با حمل سلاح» و همچنین دو هفته پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه ای در سانتا فی در تگزاس آمریکا رخ داد. در این تیراندازی 10 نفر کشته شدند. پیش از این هم بر اثر وقوع تیراندازی در مدرسه ای در پارکلند فلوریدا، 17 نفر کشته و دهها نفر دیگر مجروح شدند.

افزایش تیراندازی‌های‌ مرگبار در آمریکا و بخصوص در مدارس این کشور تاکنون به برگزاری تظاهرات گسترده ای از سوی دانش آموزان و فعالان مخالف آزادی حمل سلاح منجر شده است.


انتهای پیام/

تظاهرات در نیویورک در اعتراض به حمل آزادانه سلاح+ تصاویر

برچسب ها: آمریکا ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.