سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با شب های قدر؛

آمادگی کامل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از آمادگی کامل پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ دکتر ناصر سرگلزایی گفت: با توجه به حضور پرشور زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی در مراسم شب‌های پرفیض قدر، نسبت به برپایی پایگاه‌های موقت فوریت‌های پزشکی و اورژانس در تمام نقاط حرم رضوی و همچنین افزایش نیرو در پایگاه‌های ثابت و دارالشفاء امام رضا(ع) اقدام شد.

وی افزود: هشت پایگاه ثابت و 32 پایگاه سیار فوریت‌های پزشکی و بیش از ده دستگاه آمبولانس، با همکاری مراکز مختلف زیر نظر مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان، در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی به زائران و مجاوران خدمات‌ درمانی ارائه می‌کند.

مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به حضور جمعی از پرستاران، امدادگران و پزشکان در این پایگاه‌ها اشاره کرد و گفت: بیش از 120 امدادگر هلال احمر، پنج دستگاه آمبولانس اورژانس 115، چهار دستگاه آمبولانس بهداری شمال شرق سپاه پاسداران در کنار چهار دستگاه آمبولانس مؤسسه خدمات درمانی این آستان مقدس در شب‌های قدر حرم مطهر آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: پایگاه‌های دائمی فوریت‌های پزشکی در صحن‌های جمهوری اسلامی، انقلاب اسلامی، آزادی، گوهرشاد و جامع رضوی(ورودی باب الرضا(ع)) ویژه برادران و پایگاه‌های دائمی فوریت‌های پزشکی در رواق‌های حاتم‌خانی و حضرت معصومه(س) ویژه خواهران است.

مدیر عامل مؤسسه خدمات درمانی آستان قدس رضوی به فعالیت شبانه‌روزی پایگاه‌های ثابت و دائمی اورژانس بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) در طول سال اشاره کرد و گفت: با توجه به خیل عظیم مردم در مراسم شب‌های قدر حرم مطهر رضوی، پایگاه‌های سیار در ورودی و خروجی‌های حرم مطهر به خصوص صحن‌هایی که فاقد پایگاه ثابت است، افزوده می‌شود.

انتهای پیام// م.م

تمهیدات ویژه آستان قدس همزمان با شب های قدر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.