سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد با حضور وزیر ورزش برگزار شد

مراسم تجلیل از جوانمردانی که از رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کرده بودند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بسیج ورزشکاران در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد را با حضور جمعی از مسئولان کشوری و ورزشکاران کشورمان که به طرفداری از مظلومین فلسطین از رویارویی با تیم های ورزشی رژیم اشغالگر قدس سرباز زده اند برگزار کرد.

در همین راستا از سه ورزشکار جوانمرد تونسی و الجزایری که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حاضر به مسابقه با ورزشکاران آنان نشدند تقدیر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از حمیدرضا جمشیدی ،آرش نیر آبادی( کشتی آزاد)، محمدصادق محمودی، رحیم تعاونی، بهروز باقری،ب هروز اخترزاده، شمس الله سرخیل و علی قبادی بیگوند (شطرنج)، بهزاد وحدانی ،محمد منصوری، علیرضا خجسته، محسن زکریا، ذکریا مرادی، محمد عباس نژاد، احمد کاظمی، محمد مهدی بریمانلو و محمدرضا رودکی (جودو)، علیرضا ادهمی ،علی پاکدامن و محمد رضایی (شمشیربازی)، مجید حسن نیای دلیمی(کاراته) و سعید اکوان پور(ورزش های رزمی) که از رویارویی با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی خودداری کرده بودند با اهدا لوح و مدال تجلیل به عمل آمد.

سردار آذر نوش رئیس سازمان ورزش کشور، درخشان رئیس فدراسیون جودو، صیاحی دبیر فدراسیون جودو، محمدرضا رودکی مدیر سازمان تیم های ملی جودو ،سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی ،مظلومی رئیس جانبازان و معولان، شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی، علی پاکدامن، محمدرضایی، محمد مهدی بریمانلو، فریبا محمدیان معاونت امور بانوان در وزارت ورزش، محمدرضا داورزنی به همراه سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم شرکت داشتند.

در ابتدای مراسم مهدی چناری برای اجرای یک کلیپی با مضمون فلسطین به روی سن آمد که پس از دقایق کوتاه به دلیل ناهماهنگی بوجود آمده مجبور شد آهنگ را نیمه کاره رها کند.

پس از آن نماینده حزب فلسطین به روی سن آمد و برای حاضرین به سخنرانی پرداخت.

در ادامه کلیپی از عملیات غصبانه و غیر انسانی رژیم غاصب صهیونیستی که طی آن کودکان و مردم مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده بودند پخش شد.

سپس سردار سپهر جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین برای سخنرانی به روی سن آمد.

او گفت مناسبت این مراسم تجلیل از مجاهدان انقلابی و دینی است که به دشمن صهوینیستی نه گفتند و غرور ملی آنان اجازه نداد تا با ورزشکاران رزیم صهوینیستی مبارزه کنند. آنان حتما سربازان امام زمان هستند که توانستند پرچم انقلابی ما را به اهتزاز در بیاورند. امروز قرار است از کسانی تجلیل به عمل بیاید که عزت خود را زیر پا نگذاشتند و از مبارزه با ورزشکاران اسرائیلی خودداری کردند. اینان کسی هستند که از دشمن ترسی ندارند. ما به یاری خدا قول می دهیم اسرائیل را نابود کنیم .نابودی رژیم صهیونیستی با مبارزه نیست و آنها خودشان به این موضوع ایمان آورده اند که در حال نابودی و از بین رفتن هستند.

در حالی که پیش از این قرار بود مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان راس ساعت 19 در این مراسم شرکت کند اما با نزدیک به یک ساعت و نیم تاخیر به مراسم آمد.

در پایان مراسم فریبا محمدیان، عبدالحمید احمدی، محمدرضا داورزنی به همراه سردار سپهر و سردار باران چشمه به روی سن آمدند واز ورزشکاران کشورمان تجلیل به عمل آوردند.

انتهای پیام/

از ورزشکاران جوانمرد تجلیل شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.