سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روابط عمومی سازمان انرژی اتمی:

سخنان صالحی در دانشگاه امام صادق (ع) تحریف شده است

سازمان انرژی اتمی با انتشار بیانیه ای سخنان منتسب به علی اکبر صالحی رییس این سازمان در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) را تحریف شده و فاقد اعتبار دانست و آن را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان انرژی اتمی با انتشار بیانیه ای سخنان منتسب به علی اکبر صالحی رییس این سازمان در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) را تحریف شده و فاقد اعتبار دانست و آن را تکذیب کرد.

 در این بیانیه آمده است: روز جاری -شنبه- یکی از خبرگزاری‌ها بدون ذکر منبع مطالبی را از قول صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به صورت تحریف شده مطرح و آن را منتشر کرد.

این بیانیه می افزاید: صالحی بعد از ظهر روز گذشته - جمعه - بنا به دعوت آقای مصباحی مقدم در جمع اساتید دانشگاه امام جعفر صادق (ع)، برخی نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی و تعدادی از دانشجویان در خصوص برجام، وضعیت صنعت هسته‌ای قبل و بعد از برجام، برنامه‌های بلند مدّت سازمان و افق پیش رو مطالبی را در یک نشست بسته و خصوصی مطرح کرد.

در این بیانیه آمده است: متاسفانه مطالب تحریف شده‌ای منتسب به وی و با ادعای برگرفته از سخنان مطروحه در جمع دانشجویان دانشگاه مذکور به دور از اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای منتشر شده است که فاقد اعتبار بوده و تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.