سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار کاشان:

واگذاری قطعی آسایشگاه جانبازان بالای 70 درصد کاشان به بنیاد شهید و امور ایثارگران

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان از حل مشکلات حقوقی و مالکیت آسایشگاه توانبخشی جانبازان 70 درصد خاتم الانبیا (ص) کاشان، خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان در مراسم ضیافت افطار جانبازان بالای 70 درصد شهرستان کاشان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پاسداشت مقام ایثارگران، گفت: همه ما قدردان مجاهدت و فداکاری جانبازان هستیم چرا که آزادگان، جانبازان و رزمندگان ذخایر واقعی انقلاب هستند.

وی افزود: جانبازان به عنوان ارزش های زنده جامعه همواره باید به عنوان الگو در معرض دید همگان به ویژه نسل جوان قرار گیرند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان با گریز به مسائل و مشکلات حقوقی و مالکیت آسایشگاه توانبخشی جانبازان 70 درصد خاتم الانبیا (ص) کاشان، اظهار داشت: یکی از موضوعات اصلی در بحث درمان و توانبخشی جانبازان شهرستان، موضوع تامین فضای فیزیکی بود که با پیگیری ها و جلسات مربوطه در استان، بحمد اله توافق واگذاری ساختمان فعلی آسایشگاه از سوی بهزیستی به بنیاد شهید و امور ایثارگران نهایی شده است  و با اعتبارات تامین شده در آینده نزدیک فضای مناسب و درخور شان و نیاز جانبازان ارجمند را شاهد خواهیم بود.

مومنیان در پایان این دیدار صمیمانه خاطر نشان کرد: جانبازان و ایثارگران به مثابه دیده بانان نظام مسئولیت سنگین پاسداری از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را به عهده دارند، و از سویی دیگر همه آحاد جامعه به ویژه مسئولان ضمن تکریم، موظف به پیگیری مسائل و حل مشکلات این عزیزان هستند.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم ضیافت افطار جانبازان بالای 70 درصد شهرستان کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.