سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هماهنگی برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در کرمان

اولین نشست هماهنگی و تدوین برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان در محل اداره کل ورزش کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در اولین نشست هماهنگی و تدوین برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر،  نگاه اجتماعی، فرهنگی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه نسبت به مسئله مبارزه با مواد مخدر در شرایط فعلی را یکی از راه حل هایی دانست که می توان در سایه آن شاهد کاهش و کنترل اعتیاد در جامعه باشیم.
وی با اشاره به کاهش سن اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد: ما به عنوان دستگاهی که متولی امور جوانان است، باید توجه ویژه ای به این مهم داشته و تلاش بسیاری در راستای کنترل و مهار این معضل اجتماعی داشته باشیم.

 مرادی افزود: با توجه به در پیش بودن تعطیلات تابستان و آغاز اوقات فراغت باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: اگر چه برگزاری برنامه های ورزشی و اجرای برنامه هایی که از سوی سازمان های مردم نهاد جوانان انجام می شود، همه در پیشگیری از این بلای خانمانسوز تأثیرگذارند، اما امسال در نظر داریم با کمک سازمان های مردم نهاد و هیئت های ورزشی برنامه های شاخص و ویژه ای را در این زمینه برگزار کنیم.

مرادی از هیئت های ورزشی، سازمان های مردم نهاد جوانان و ادارات ورزش خواست تا 20 خرداد برنامه های خود را تحویل دهند.

پاسیار، سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان هم در این نشست، شیوه نامه اجرایی برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر را تشریح کرد.

 وی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان را طی سال های گذشته در هفته مواد مخدر خوب و مطلوب ارزیابی کرد.

نشست هماهنگی و تدوین برنامه های هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر در کرمان برگزار شد

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.