سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون کمیته امداد استان تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ثبت نام 1269 حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین

سیف گفت: یک هزار و 269 خیر به عنوان حامی جدید در دهه اول ماه رمضان در طرح اکرام و محسنین استان تهران ثبت نام کرده‌اند.

محمد هادی سیف معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه در نیمه اول ماه مبارک رمضان و با ایجاد پایگاه‌های جذب حامی، یک هزار و 269 خیر برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران ثبت نام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد 896 نفر برای حمایت از فرزندان محسنین و 373 نفر برای حمایت از ایتام اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع و با اعلام آمادگی این خیران یک هزار و 444 نفر از ایتام و فرزندان محسنین از حمایت این افراد بهره‌مند می‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران به پایگاه‌های جذب حامی در شهر تهران اشاره و بیان کرد: پایگاه جشن رمضان در بوستان گفتگو، حرم امامزاده صالح(ع)، حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) در شهرری، مصلی تهران و در تمام شهرستان‌ها پایگاه‌های جذب حامی دایر است.

سیف افزود: منطقه 20 (شهرری) با جذب 191، شهر قدس 95 و بهارستان با 58 حامی بیشترین جذب را در نیمه اول ماه مبارک رمضان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 20 هزار یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: 75 هزار حامی خیر و نوع دوست از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

سیف یادآور شد: حامیان نوع دوست طرح اکرام ایتام و محسنین در استان تهران سال 96 بیش از 60 میلیارد و 625 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

انتهای پیام/

ثبت نام بیش از یک هزار حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین استان تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.