سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به شرکتهای تعاونی روستایی

سرپرست مدیریت امور تعاون،کارورفاه اجتماعی استان زنجان از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت در قالب طرح روستا تعاون خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ پاک منش سرپرست مدیریت امور تعاون،کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای حمایت از پرداخت تسهیلات تعاونی روستایی با سود 6 درصدتولید و سیاست های اقتصاد مقاومتی طرح روستا تعاون از اول سال 96 شروع شده و در سال 97 ادامه پیدا خواهد کرد.
وی اعتبارات اشتغال روستایی را 285 میلیارد تومان با سود تسهیلات شش درصد اعلام کرد واظهار کرد : ارائه تسهیلات ارزان قیمت بیشتر به طرح های اشتغال زایی روستایی تعاونی ها پرداخت می شود.
این مقام مسئول همچنین در مورد ثبت نام تعاونی ها گفت: از137 شرکت ثبت نام کننده در سامانه درخواست تسهیلات تعداد 23 شرکت تعاونی به بانکهای عامل معرفی شده اند و ما بقی در دست بررسی و تکمیل مدارک هستند.
سرپرست مدیریت امورتعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به این که درسال 96 با راه اندازی 101 تعاونی، برای یک هزار و 363 نفر اشتغالزایی شده است خاطر نشان کرد: با راه اندازی و تشکیل تعاونی های جدید درسال 97 توسعه و اشتغال روستاها سرعت بیشتری خواهدگرفت .
وی در ادامه به اهمیت توسعه اقتصاد روستاها در قالب تعاونی ها اشاره کرد وگفت: با سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی، گردشگری و بوم گردی می تواند منشا تحول در اقتصاد روستاهای استان زنجان باشد .


انتهای پیام / ک


پرداخت تسهیلات تعاونی روستایی با سود 6 درصد

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.