سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد صلاح در جام جهانی ۲۰۱۸ می‌درخشد

"هکتور رائول کوپر" سرمربی تیم ملی فوتبال مصر معتقد است محمد صلاح یکی از ستاره‌های جام جهانی ۲۰۱۸ می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از FOT MOB؛ "هکتور رائول کوپر"، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر درباره با موفقیت محمد صلاح به عنوان ستاره تیمش گفت: محمد صلاح یکی از بهترین بازیکنان مصر است و غیبت این بازیکن در ترکیب تیم ملی احساس می‌شود.

او ادامه داد: خوشحالم که صلاح بازیکن من است. او با اعتماد به نفس فراوان برای رسیدن به آمادگی لازم برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تلاش می‌کند و پزشک تیم هم با توجه به تمرینات این بازیکن بازگشتش را به ترکیب تیم ملی مصر در زمانی نزدیک اعلام کرده است.

کوپر افزود: ما تیممان را در نبود محمد صلاح برای هر دیداری آماده کرده ایم و در هر صورتی نیز به مصاف ۳ تیم حاضر در جام جهانی روسیه می‌رویم. صلاح در ماه رمضان روزه گرفته است این بازیکن بخشی از انرژی خود را از دست داده است. ما از صلاح به عنوان یک بازیکن که سرعت و دقت فراوانی دارد استفاده می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی مصر در رابطه با اخرین بازی دوستانه تیمش گفت: سعی کردیم که با برخی از بازیکنانمان نبود برخی دیگر از بازیکنان کلیدی را جبران کنیم، اما همانطور که می‌دانید تیم ما از استقامت کافی برخوردار نبوده و بازیکنان نیز در شرایطی خاص قرار داشتند.

بیشتر بخوانیم:

انتهای پیام/

امید سرمربی مصر به بازگشت محمد صلاح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.