سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری:

حضور هیتسفلد در تراکتور سازی گمانه زنی است/ لیست خروجی نداریم

مدیر تیم های تراکتورسازی در واکنش به حضور هیتسفلد در این گفت: این گمانه زنی برخی رسانه هاست و واقعیت ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا مهاجری مدیر تیم های تراکتورسازی در گفت و گو با رادیو درباره انتخاب سرمربی این تیم گفت: مطمئنا مربی تیم خارجی خواهد بود. قصد داریم بهترین مربی را انتخاب کنیم که تا کنون در ایران نبوده است. در حال حاضر به دو سه گزینه رسیده ایم و تا ده روز آینده گزینه اصلی را معرفی می کنیم. ملیت این مربیان اروپایی و آمریکای جنوبی است.

او درباره حضور اوتمار هیتسفلد در تراکتورسازی و این که این مربی مدت هاست فوتبال را کنار گذاشته شده اظهار کرد: این صحبت ها گمانه زنی رسانه هاست. اگر یک مربی از دنیا مربیگری کنار گذاشته شده است چرا ما باید دوباره او را برگردانیم. صرف اسم بزرگ نباید یک مربی را به تراکتورسازی اضافه شود. ما به دنبال مربی فعال و دارای کارنامه کاری درخشان هستیم تا بتواند انتظارات را برآورده کند. امیدوارم انتخاب درستی داشته باشیم و هواداران از نگرانی رها شوند.

مهاجری درباره احتمال حضور خطیبی به عنوان مربی در تیم تراکتورسازی اضافه کرد: صحبت هایی درباره این موضوع شده است. خطیبی بازیکن سابق این تیم و از بومی های استان است و مطمئنا می تواند کمک زیادی برای تیم باشد اما همه چیز تا چند روز دیگر مشخص می شود.

مدیر تیم های تراکتورسازی بیان کرد: تراکتور یکی از اضلاع قدرت فوتبال ایران است. سال گذشته به دلایل مختلف وضعیت خوبی نداشتیم و با توجه به هزینه هایی که انجام شد نتیجه نگرفتیم. زنوزی تیم را گرفته است و قول قهرمانی به هواداران داده است. این قول برای عملی شدن نیاز به ابزار دارد. ما در لیست نهایی تیم تنها 5 بزرگسال داریم. بازیکنانی که عیار بالایی دارند با تیم های دیگر قرارداد دارند. این کار را ما را سخت می کنند. ضمن این که ما سال گذشته اجازه جذب سرباز داشتیم اما امسال اجازه نداریم. قصد داریم در راستای تفکرات سرمربی خارجی بازیکن خارجی جذب کنیم.

مهاجری درباره جذب بازیکنان و لیست خروجی این تیم خاطر نشان کرد: لیست خروجی نداریم چون 5 تا بازیکن بزرگسال بیشتر نداریم. تیم ما خالی است البته جوانان خوب و آینده دار داریم. بازیکنانی مانند محمد ابراهیمی با ما قرارداد ندارد و باید با او مذاکره کنیم. با مهدی کیانی هم به جمع بندی خوبی رسیدیم و فردا با اوقرار داد می بندیم.

او درباره زمان آغاز تمرینات تراکتورسازی تصریح کرد: بعد از شکل گیری هسته اولیه تیم تمرینات تیم هم آغاز می شود.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجری درباره وضعیت تراکتور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
تمام باشگاه های ایران دولتی میشود، حقوق بازیکنان نفری یک ملیون ۲۰۰ هزار تومان است