سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش کشور‌های آمریکای شمالی برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶

با نزدیکی به زمان تصمیم گیری فیفا، کشور‌های آمریکای شمالی تلاش دو چندانی برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل سایت رسمی فوت موب؛ با نزدیکی به زمان اعلام میزبان جام جهانی 2026 کشورهای آمریکا شمالی تلاش می کنند تا با برنامه ریزی های متعدد شانس پیروزی خود در این رقابت را افزایش دهند.

به گفته این سایت 3 کشور ایالات متحده آمریکا ،کانادا و مکزیک به عنوان یک میزبان مشترک المنافع و کشور مراکش تنها کسانی هستند که می خواهند میزبان  جام جهانی 2026 شوند.در یک همه پرسی برای اعلام میزبانی از سوی عموم مردم ،کشورهای آمریکای شمالی توانسته اند امتیاز 4 را از 5 کسب کنند و مراکش نیز امتیاز 2.7 را نیز به دست آورده است.

با همه این توضیحات احتمال کسب میزبانی از سوی کشور های آمریکای شمالی به مراتب بالاتر از کشور مراکش است، زیرا این 3 کشور می توانند موقعیت های زیر ساخت و علوم و تکنولوژی بسیار بهتری را به وجود آورند و با تمامی این کار ها به گونه ای مسئولان فیفا را برای میزبانی جام جهانی 2026 به سوی خود بکشانند.

ایالات متحده آمریکا در پایان عنوان کرده است که درآمد حاصل از میزبانی  جام جهانی 2026 برای کشور های مشترک المنافع  رقمی حدود 14.3 میلیارد دلار خواهد بود در حالی که مراکش رقم به نسبت کم 7.2 میلیارد دلار به دست خواهد آورد.

بیشتر بخوانیم:

گران ترین توپ فوتبال جام جهانی روسیه معرفی شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

انتهای پیام/

میزبان جام جهانی 2026 مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.