سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حمایت از کارگاه‌های کوچک زود بازده در راستای تولید و اشتغال

نماینده مردم نهاوند در مجلس با بیان اینکه امروز تولیدکنندگان به روز فلاکت افتاده‌اند، گفت: ما اگر می‌خواهیم تولید، اشتغال و صادرات داشته باشیم باید کارگاه‌ها و بنگاه‌های کوچک زود بازده را حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن بهرام‌نیا،نماینده مردم نهاوند در مجلس در همایش «حمایت از کالای ایرانی» با محوریت تولیدات شهرستان نهاوند بیان داشت: امام جمعه، نماینده و فرماندار سه ضلع قدرت توسعه نهاوند هستند.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های نهاوند رو به افول است، با اشاره به میزان تولید شیر نهاوند در ۱۰ سال گذشته و مقایسه آن با امروز گفت: روزی تولید شیر در نهاوند ۵۰۰ تن بود که متاسفانه امروز این رقم به ۴۵۰ تن رسیده که با کاهش بسیار چشمگیری همراه بوده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نهاوند در گذشته ۱۷ کارخانه فرآوری فرآورده لبنی داشته و امروز به چهار کارخانه رسیده است، گفت: باید حمایت از تولیدکنندگان و چرخه تولید که از کشاورز و دامدار شروع شده و به درستی پیگیری شود.

وی ادامه داد: متاسفانه سیاست حاکم بر بانک‌ها، کشور را نابود کرده‌اند چراکه با ارائه سود بانکی به بنگاه تبدیل شدند.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه پاشنه آشیل کشور ما بانک‌ها هستند، گفت: قانون نظام بانکداری اسلامی قرار است تهیه و به صحن مجلس برای رأی‌گیری ارسال شود که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.

وی با بیان اینکه امروز تولیدکنندگان به روز فلاکت افتاده‌اند، اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم تولید، اشتغال و صادرات داشته باشیم باید کارگاه‌ها و بنگاه‌های کوچک زود بازده را حمایت کنیم.

وی با اشاره به حضور فرماندار در حوزه‌های تولید و کارگاه‌های تعطیل در نهاوند، گفت: خوشبختانه طی مدتی که فرماندار شهرستان نهاوند منصوب شده‌اند بارقه امید در نهاوند ایجاد شده و ما نیز حامی و پشتیبان شما هستیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جامعه فارق از هرگونه مسائل حاشیه‌ای نیازمند همدلی است، تاکید کرد: چرا از ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی نهاوند باید ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون در شهرستان پرداخت شود؟

وی عنوان کرد: نگاه استاندار نگاه توسعه و همدلی است بنابراین امیدواریم این دیدگاه منجر به ایجاد اشتغال، توسعه و رونق اقتصادی در استان و شهرستان شود.

انتهای پیام/خ

 کارگاه‌های کوچک زود بازده در راستای تولید و اشتغال باید حمایت شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.